eşiyle Toskana’da
Narrative
Bir aile, kırsalda ıssız bir evde hafta sonunu geçirmeye davet edilir, ancak hafta sonu ilerledikçe onları davet eden ailenin karanlık bir tarafı olduğunu fark ederler. James McAvoy ve Mackenzie Davis, karakterlerinin en ilginç buldukları unsurlarını paylaşırlar ve zanaata yönelik farklı yaklaşımlarını tartışırken birbirlerini överler. Hikaye, orijinal Danimarka filmi Speak No Evil’ın (2022) yönetmeni olan ve tatildeyken arkadaş olan Christian Tafdrup’un deneyimlerinden esinlenmiştir. Hollandalı bir çift ile. Hollandalılar sosyal açıdan biraz beceriksiz olsalar da, iki çift çok iyi anlaşır ve eve döndüklerinde Tafdrup, Hollandalı bir aileden Hollanda’ya gelmesi için bir davet alır.
Özellikler Eksik Aksiyon (1984)
Bunu kısaca düşünür, ancak gerçekten tanımadığı insanlarla kalmanın garip hissedeceğine karar verir; film için hikayesi, kabul ederse neler olabileceğine dair en karanlık hayallerini serbest bıraktığında ortaya çıkar (orijinal Hollandalı çiftin asla kötü titreşimler vermediğini iddia ederek). Bu yeniden çevrimde, her iki ailenin milliyeti de Amerikan ve İngiliz olarak değiştirildi. Banyoda, gözünü yıkarken, sol gözünde subkonjonktival kanama olur, bir sonraki sahnede gözleri tamamen berraktır… Ben Dalton: Bunu bize neden yapıyorsun? Paddy: Çünkü bize izin verdin!.
başka bir İngiliz ailesi
Gloria Giancarlo Bigazzi, Umberto Tozzi ve Trevor Veitch tarafından yazılmıştır Sugar Songs UK Ltd tarafından yayınlanmıştır Wise Music Group Limited’ın izniyle lisanslanmıştır Laura Branigan tarafından seslendirilmiştir Warner Music UK Ltd.’nin izniyle lisanslanmıştır. yerleşin ve rahatlayın, ancak her şey Blumhouse’un yeni bir filminden göründüğü gibi değildir. Aynı adlı 2022 yabancı filminin çoğu yönü doğru olsa da, Speak No Evil, psikolojik bir korku olarak filmin güçlü yanının iyi bir yönü olan şiddetli bir doruk noktasına ulaşırken iyi bir gerilim seviyesi oluşturuyor. American Family, gergin tehdit sahneleri söz konusu olduğunda çok sevimli ve çok gerçekçi, genellikle onlara gerçekten sempati duyuyorsunuz ve ayrıca sahnenin bakış açısını da çoğu bölümde görebiliyorsunuz. İlk başta bunun yeni evleriyle bağ kurmanın yeni bir yolu olduğunu düşünüyorlar, ancak film ilerledikçe bakış açıları yavaş yavaş değişiyor ve şu ana kadar tanık oldukları korkunç şeylerden hiç kurtulup kurtulamayacaklarını merak ediyorsunuz, bu da filmin karanlık tonuna bir netlik ve dehşet seviyesi katıyor ve bu çok iyi.
Jack’in karakterlerinin aşağı doğru bir sarmalından ziyade bir yönü
Oyunculuk, günümüzde bir Blumhouse filmi için çok üst düzey, çünkü James McAvoy aslında oldukça korkutucu, ancak aynı zamanda komik. Çok özdeş. Bana The Shining’den Jack Torrance’ı hatırlatıyor, komedi unsurları her yere dağılmış çok manik ve çarpık bir karakter, bunun fark edilmesi oldukça ilginç bir şey olduğunu düşündüm, ancak Paddy’nin biraz farklı olduğunu düşünüyorum, sadece çekiciliğinden dolayı. Genel olarak, Blumhouse kütüphanesinde oldukça sağlam bir giriş olsa da, bu gerilim filminin ölümcül kusuru, gerçekten saygı duyulması gereken orijinal filme saygı göstermemesidir. , ancak bu giriş, iyi bir nedeni olmadığı sürece bir yeniden yapımın yapmaması gereken bazı yönleri tamamen göz ardı ediyor gibi görünüyor.
Not: A Sonraki film: Big Shark
Ancak yine de bir akşam için değerli ve eğlenceli bir izleme deneyimi. “What we do in the shadows”ın son serisi; ayın en büyük TV ve yayın prömiyerlerinden biri. Daha fazlası için Ekim takvimimize göz atın!